Encore - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Job Laan - WaarBenJij.nu Encore - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Job Laan - WaarBenJij.nu

Encore

Door: Job v.d. Laan

Blijf op de hoogte en volg Job

19 Augustus 2005 | Frankrijk, Nice

Dag 16: Vervolg

Het is dus niet gelukt... Ondanks dat ik voor 8.00 uur in het hostel was, was het al helemaal volgeboekt.

Gelukkig waren ze wel zo aardig een hotelkamer te reserveren (voor slechts 28 euro).

Genoa is een mooie stad om overdag in rond te zwerven (beetje vergelijkbaar met Wenen: vergane glorie), maar 's avonds is er niet veel aan. Vroeg slapen was dus de conclusie, iets dat niet eens zo erg was na een lange dag.

Dag 17: Nice (encore)

Ik heb besloten nog een keer terug te gaan naar Nice, voornamelijk omdat het een goede uitvalsbasis is om zowel Monaco als Cannes te bezoeken, en wie weet is dit 's avonds wel een gezellige plaats, het is tenslotte weekend...

Ik heb in ieder geval weer eens een bed in een hostel, op een kamer met 4 anderen, die ook allemaal alleen reizen: een Australische (die kom je ook overal tegen), een Canadees en een Braziliaan. Roommate nummer 4 ben ik nog niet tegengekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2007

Stad van oorlog

21 Augustus 2006

Lietuvo

17 Augustus 2006

Latvija

14 Augustus 2006

Estland

29 Mei 2006

Slovenija
Job
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 21235

Voorgaande reizen:

16 Mei 2010 - 06 Juni 2010

Polen/Oekraine

03 Augustus 2005 - 24 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: