Encore - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Job Laan - WaarBenJij.nu Encore - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Job Laan - WaarBenJij.nu

Encore

Door: Job v.d. Laan

Blijf op de hoogte en volg Job

19 Augustus 2005 | Frankrijk, Nice

Dag 16: Vervolg

Het is dus niet gelukt... Ondanks dat ik voor 8.00 uur in het hostel was, was het al helemaal volgeboekt.

Gelukkig waren ze wel zo aardig een hotelkamer te reserveren (voor slechts 28 euro).

Genoa is een mooie stad om overdag in rond te zwerven (beetje vergelijkbaar met Wenen: vergane glorie), maar 's avonds is er niet veel aan. Vroeg slapen was dus de conclusie, iets dat niet eens zo erg was na een lange dag.

Dag 17: Nice (encore)

Ik heb besloten nog een keer terug te gaan naar Nice, voornamelijk omdat het een goede uitvalsbasis is om zowel Monaco als Cannes te bezoeken, en wie weet is dit 's avonds wel een gezellige plaats, het is tenslotte weekend...

Ik heb in ieder geval weer eens een bed in een hostel, op een kamer met 4 anderen, die ook allemaal alleen reizen: een Australische (die kom je ook overal tegen), een Canadees en een Braziliaan. Roommate nummer 4 ben ik nog niet tegengekomen.