Vroeg..... - Reisverslag uit Genua, Italië van Job Laan - WaarBenJij.nu Vroeg..... - Reisverslag uit Genua, Italië van Job Laan - WaarBenJij.nu

Vroeg.....

Door: Job v.d. Laan

Blijf op de hoogte en volg Job

18 Augustus 2005 | Italië, Genua

Dag 14: Vervolg

In Napels een hotel vinden waar een bed vrij is, valt, ondanks dat ik redelijk bijtijds arriveerde (15.30), niet mee. Het is uiteindelijk toch gelukt.

Mijn vooroordelen (en die van vele anderen, volgens de Lonely Planet) over de stad zijn trouwens niet bewaarheid, je kunt zonder problemen door de stad lopen, zelfs 's avonds en 's nachts.

Dag 15: I love Napoli

Napels zien kwam vandaag uit, maar ik wacht nog maar even met sterven (dat is toch het gezegde...).
Ik moet zeggen, dit is echt een geweldige stad om een dag in rond te zwerven, helaas is het woensdag, en die dag lijken ze hier te hebben uitgeroepen tot "gesloten bezienswaardigheden dag".

Om 20.00 uur op de trein, die ik 3 uur lang vrijwel voor mezelf had, omdat vrijwel iedereen pas in Rome instapte....

Dag 16: Genoa

En nu ben ik in Genoa en het is vroeg. Gelukkig is er een internetcafé open, want de trein arriveerde hier om 5.15 (jazeker, 's morgens). Nu nog proberen een plaats in het hostel te veroveren en dan de stad in... ik heb in ieder geval veel tijd om alles te bekijken...

  • 18 Augustus 2005 - 21:20

    Heleen:

    Leuk reisverslag Job! Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Genua

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2007

Stad van oorlog

21 Augustus 2006

Lietuvo

17 Augustus 2006

Latvija

14 Augustus 2006

Estland

29 Mei 2006

Slovenija
Job
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 21234

Voorgaande reizen:

16 Mei 2010 - 06 Juni 2010

Polen/Oekraine

03 Augustus 2005 - 24 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: