The day before - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Job Laan - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Job Laan - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Job v.d. Laan

Blijf op de hoogte en volg Job

02 Augustus 2005 | Nederland, Veghel

Mijn weblog is online! De dag voor mijn vertrek is het gelukt, en ik zal proberen zoveel mogelijk tijd te vinden om het ook tijdens mijn reis bij te houden.

Morgen is het zover. Om 7.39 uur moet ik in Eindhoven de trein naar Dordrecht nemen, waar ik dan moet rennen om binnen 4 minuten van spoor 1 naar spoor 5 te komen, met een tas van 13 kilo op mijn rug (pfoe). Als het goed is, arriveer ik dan om 9.29 uur in Antwerpen.
Hier moet ik een half uur wachten, maar dan kan ik mooi wat treinen reserveren: de TGV van 12.00 van Lille naar Parijs, en de nachttrein van donderdag van Milaan naar Bari.
De nachttrein van woensdag van Parijs naar Nice heb ik namelijk al geboekt.

Woensdagmiddag in Parijs eerst ergens mijn bagage proberen te dumpen en dan naar het Louvre, want die Mona Lisa wil ik nu toch wel eens zelf zien, en dan zorgen dat ik om 21.17 uur toch wel in de trein naar Nice zit, want dat is mijn slaapplaats voor de nacht.

Nu ga ik vlug de laatste voorbereidingen treffen, zodat ik morgen ook echt kan vertrekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veghel

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2007

Stad van oorlog

21 Augustus 2006

Lietuvo

17 Augustus 2006

Latvija

14 Augustus 2006

Estland

29 Mei 2006

Slovenija
Job
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 21227

Voorgaande reizen:

16 Mei 2010 - 06 Juni 2010

Polen/Oekraine

03 Augustus 2005 - 24 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: