Voorbereidingen voor de nieuwe reis - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Job Laan - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de nieuwe reis - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Job Laan - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de nieuwe reis

Door: Job v.d. Laan

Blijf op de hoogte en volg Job

21 Mei 2006 | Nederland, Arnhem

Na de reis naar Spanje, ben ik nu alweer bezig met de "voorbereidingen" voor de volgende reis. Hoewel, het enige dat ik tot nu toe heb gedaan, is het kopen van een treinticket naar Ljubljana.

Donderdag 25 mei vertrek ik om 23.44 uur vanuit München, om vervolgens om 6.05 uur in Ljubljana aan te komen. Als ik daar ben, staat nog niets vast. De planning is om tenminste een nacht in Ljubljana te blijven en in ieder geval ook nog naar Italië te gaan. Hoe en wat, ik zie het allemaal wel.

In ieder geval moet ik 5 juni weer terug zijn in Nederland.

Uiteraard probeer ik iedereen via deze pagina op de hoogte te houden... Oh ja, misschien komt er ook nog wat meer info over Spanje (met de nadruk op misschien).